maanantai 15. kesäkuuta 2009

SUPERWUPER

Moimoi, en ole postannut vähään aikaan! Siitä johtuen nyt onkin monta juttua, mistä voin tarinoida.
Ensinnäkin, kesäloma on alkanut varsin sateisissa merkeissä, mutta minkäs teet. Pääosin olen ollut kotona, mutta olen käynyt myös kerran Helsingissä ja mummillani Vammalassa.
Helsigissä olin viime viikolla torstaina, ja aika hyvin siellä koko päivä menikin. Ostin vähän vaatteita. Nimittäin kaksi teepaitaa, yhden neuletakin och ylisöpsän mansikkalaukun!
Kuvia löytyykin kaikista, paitsi neuletakista, mutta voin kertoa millainen se on. Se on valkoinen, pehmeä ja siinä on punaisia raitoja. H&Mltä. :D

Teepaita number 1. Se on ginatricotista ja kaverini mielestä kovin pelottava. :D

Toinen teepaita, sekä päivänasu siinä samassa! Tuo on Zarasta ja mmm, vähän isohko, koska se on miesten puolelta. Siellä ei ollut pienempiä kokoja kuin M, ei ainakaan minun silmiini osunut. Mutta tuo on aika muksa tuollaisena.
HUOM punaiset (ja pitkät ja hyväkuntoiset...ennennäkemätöntä) kynnet!


Ja laukku. Kuva varmaan vähän epäedustava, mutta se on oikeasti ehana.

Mitäs pidätte uusista ostoksistani?

Sitten pari kuvatusta viime viikonlopulle sijoittuneesta mummolamatkastani.

Autossa. On minulle kampaajasta vihjattu...

Käytiin matkalla marimekon liikkeessä + pari muutakin siinä oli.

Kuvia mummoni kerrostalon pihalta. Löysin tuommoisen jättietanan ja myös mutanttivoikukka nähtiin! :O


Ja kummitätini pihalta.

Siinä semmoinen koonti kesäni pääasioista tähän asti. Olen myös mm. saanut äidin lupaamaan, että teetetään minulle mekko jostain kivasta kankaasta (punavalkoraita ja joku ihana malli ♥) ja keksinyt, että voisin tehdä nukkikseeni semmoisen kivan katosta riippuvan korituolin.
Näkemisiin!

11 kommenttia:

  1. kivoi molemmat paidat. toi mansikkalaukku on kivan näkönen, muttei mun tyylinen. <:

    VastaaPoista
  2. hhhih, eiks sulla oo se joku mansikkahattukin? :D Vois olla aika veikeen näköstä, kun moelmmat ois päälä samaan aikaan.
    + kivat t-paidat.

    ihmettelinki jo, kun postauksia ei näkyny eikä kuulunu.
    A

    VastaaPoista
  3. jemu: kiitos. :>
    Anonyymi: Se on kyllä Lipen se hattu :D Mutta miten vaan. :---) Aivan, kiitsa kommentista.

    VastaaPoista
  4. Anteeks, mut on pakko sanoo: noi sun lyhenteet alkaa vähän ärsyttää. Esim. ylisöpsä, muksa, kiitsa.. Mutta jos ne tulee sulta ihan luonnostaan niin eihän siinä sitten mitään. :) Kunhan et yritä tahallaan tollasia laittaa.

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Aijjaa :O En kyllä tahalleen mitään yritä laitella, minusta nuo ovat enemmänkin hauskoja kuin ärsyttäviä. Kyllä minä puhekilessäkin käytän esimerkiksi sanoja kiitsa ja söpsä, kun nyt mietin. :D

    VastaaPoista
  6. IHANAN PALJON kuvia sulla! <3 Sun ostokset oli jättecooleja, mutta toi sun paita on PELOTTAVA! :> Missäs meinaatte sulle mekon teetättää? Tulloo varmaan hiano. :)

    VastaaPoista
  7. Lippe: No KIITOS. :---) Ei kai. :D Jossain tässä ompelijalla vaan, pitää vaan mennä ostaan kangasta.

    VastaaPoista
  8. äh toi eka t-paita on jo niin vanha juttu, sitä näkee joka toisella vastaantulijalla :(

    VastaaPoista
  9. Anonyymi: Voi olla, mutta suoraan sanottunua minua ei kiinnosta, vaikka sellainen olisi kaikilla, kunhan minä itse pidän siitä.
    Ja täällä tuppukylässä näkee enimmäkseen Seppälän rytkyjä. :D

    VastaaPoista
  10. ei pahal mut yök toi mansikka laukku :D
    ja noihin lyhenteisiin haluan sanoa mielipiteeni, ylisöpsä,muksa mitä niitä oli.. ei voi mitään, mutta noi sanat tekee mulle mielikuvan, jossa joku nelosluokkalainen tyttö joka kuvittelee olevansa jo iso ja vanha, käyttää niitä..
    Jos jotain huonoa, niin hyvääkin, noi t-paidat on ihan kivoi :)

    VastaaPoista
  11. Anonyymi: Ok :D Jaa-a, no minä en kyllä ole ihan nelosluokkalainen, mutta miten vaan. ;3
    + kiitossh~

    VastaaPoista