torstai 20. elokuuta 2009

matiketopelasu

Tervee! En kerinnyt tässä viikon aikana hiveästi päivitellä niin teenpäs sitten tälläisen viikko-paketissa postaus. Haha, aloitetaan maanantaista!

Maanantaina meillä oli koulussa retki Repovedelle metsään. Käveltiin ja paistetiin makkaraa yms. Minulla ei ollut kameraa mukana, (nyyh) mutta kyllä minulla nyt jotain kuvia retkeltä on. Tosin olen niissä vähän vähemmän edustava joten tämä (kaiketi) minun ottama kahvipannu ja makkarat -kuva riittänee.


Tiistaina oli koulussa liikkaa. Pesistä! Todella hauskaa. Ei mikään mun suosikkilaji, ainakaan kun ei noita pesistaitoja ole siunaantunut. Sain kyllä kerran aika pitkän löynnin mutta sitten töhrin sen juoksun kanssa. Fail.
Muttajuu tältä päivältäpäs ei sitten ole mitään kuvia, asukin oli joku tosi urheilullinen varmaan.

Keskiviikkona tapahtui mitä? Ainiinjuu, pukeuduin mun uuteen JC:n mekkoon ja kuvailin sitten pihalla päivän asua koulun jälkeen.

Pinkin mekkosen siis ostin viime viikon lauantaina Helsingistä johonkin kahdeksan euron hintaan. Oli alennuksessa~

Torstai kului tietenkin koulussa opiskellen köksää, äikkää ja sen semmoista. Kotona mulla oli maha kipeä. Tein läksyjä ja kuvailin ulkona hassua oravaa, joka söi marjoja mun ikkunan viereisestä puusta.

Katsokaa mikä häntä! Aww.
Tuo muuten riippui yhdessä vaiheessa oksasta ihan pää alaspäin.

Perjantaina olin että jeejee, viikonloppu! Kävin kirppiksellä, missä tapasin tuttujakin ja mistä löysin kivan villaneuletakin, jonka äiti minulle kustansi. En tainnut tehdä mitään muuta ihmeellistä, kun ei kuviakaan ole. Mutta olin illalla tosi väsynyt ja menin 11-12 nukkumaan, mistä johtuen

Lauantaina heräsin ennätykselliseti jo yhdeksältä! Ja nousinkin vielä. Söin aamupalaksi pari suklaakeksiä ja jotain viiliä tai leipää. Päivemmällä lakkasin kynnet. Pinkki pohja ja mustia raitoja. Otin operaatiosta tutokuvatkin, katsotaan jos jaksan laittaa tänne. Tosin en tiedä olisiko siitä kellekkään apua kun kyseessä on aika yksinkertainen lakkaus. :D
Mutta, tältä näytin lauantaina.

Tästä päivästä onkin eniten kuvia, koska kuvailin ulkona.
Noissa kuvissa uusi kirpparivillikseni esittelyssä!


Itteni
lisäksi räpsin kanssa perhosista otoksia!

Sunnuntai vielä. Tänään tein vähän läksyjä ja kirjoitin tämän. Eipä ihmeempiä ainakaan vielä!

Siinä minun viikkoni, nyt häivyn tästä jonnekkin. Heij!
No, kommentoikaas?

10 kommenttia:

  1. Ihan sikamakee toi villatakki, senkö ostit kirpparilta?
    Upeat kuvat oravasta ja perhosesta myöös.
    A

    VastaaPoista
  2. ^ unohdin hups mainita, mutta juuh kylläkyllä(: kiitoskiitos~

    VastaaPoista
  3. Aww ihana toi oravakuva! Meilläkin oli tiistaina liikkaa ja viel pesistä. :O

    VastaaPoista
  4. ^ Kiitos. Oravat on oikein söpöjä ^-^
    Oho, hassu sattuma :'D

    VastaaPoista
  5. Ihastelen tuota perhos-otosta! Se on tosi hieno~
    Hieno tuo villatakkikin. :3

    Minuakin jäi vähän harmittamaan, kun jätin kameran kotiin... Tosin turhahan sitä on enää miettiä.

    VastaaPoista
  6. ^ Kiitoskiitos! Siitä tuli aika onnistunut (---:
    Minua kanssa, koska siellä oli hienot maisemat :< Mutta en viitsinyt ottaa kun sillon aamulla satoi ettei se kastuisi :3

    VastaaPoista
  7. aaw<3 ei näitä sais siihen mun blogiteksti "projektiin"? ja copyjen kera ;D

    VastaaPoista
  8. ^ :---)
    Oho, no kyllä saat laittaa~ :D

    VastaaPoista
  9. Ihana tuo toinen noista mekkokuvista, tuo tumma, jossa kasvot varjossa! Tosi onnistunut! (:

    VastaaPoista
  10. ^ kiitos paljon! minustakin noista kuvista tuli kivoja~

    VastaaPoista