lauantai 17. lokakuuta 2009

hukun vaikka uin

kuva ehkä torstailta

Ohoi ja moikkamoi!
Mua lukee näköjään jo viisitoista lukijaa, tervetuloa vaan seurailemaan te kaikki uudetkin!

Eilen oli siitä kiva päivä, että
1) ALKOI SYYSLOMA!
3) Sain kemian kokeesta 10- huh!
2) Kävin Lipen ja Pepin kanssa lenkillä ynnä muuta

Syyslomasuunnitelmia mulla ei juuri ole, muutakuin rentoutua kotona. Aika tyypllistä...
No, olen mä ensi viikolla sentääs Helsinkiin menossa, katsotaan jos saisin vaikka jotain vaatettakin ostettua hmmh.

No mutta mitäs sitä nyt tulevasta puhumaan, muistellaan mielummin menneitä, kuten sitä eilistä.
Otin (okei käskin pikkuveljen ottamaan kun en jaksanut säätää jalustan kanssa) asukuvia pihalla.
Tässäpä siis vaatteheni perjantailta.


Sähkönsiniset legginssit olen ostanut tässä vähän aika sitten Seppälästä, samalla kun ostin tossa jokunen postaus takaperin näkyneet verkkosukkikset ja yhdet neonpinkit sukkikset.
Mitäs pidätte?

Tänään sitten olen kuunnellut pitkästä aikaa musiikkia CD:ltä radion kanssa ja huomannut, että se oli tosi kivaa. Kohtasimme PMMP:n kanssa pitkän hiljaiselomme jälleen uudelleen ja minä rrrakastuin uudelleen !! !! !!

Tässä huono kuva meikkailuistani ynnä muista tänään, mutta tuli hämärä niin nopeasti, että en saanut kunnon lähikuvia, joten tyytykäämme tuohon!


Hiuksetkin ihmeellisesti. Ja tuo ilme...

Siinäpä sitten taisi olla tämän postauksen asiat.







Palataan pian, see ya!

4 kommenttia:

  1. Hah, mie meen huomenna taas kouluun<3 Tyyyylsä syysloma onneks kohta ohi.

    VastaaPoista
  2. Okeiokei, täältä pesee kommenttia! Piti vähän tarkemmin kattoo, et tajusin mikä tos ekas kuvas on.. Kemian kokeest 10-?1 :o just joo. Toi meikkaustapa tos alimmas sopii sulle ^^

    VastaaPoista
  3. ^ hehe~
    Joo, se onkin yksi harvoista aineista joista voin saada tuollaisia numeroita...

    kiitoskiitos !!

    VastaaPoista