lauantai 12. joulukuuta 2009

1212

Aloitetaan päivänasulla! Päällä siis oli jo varsin tutuksi tullut H&M:n mekko ja jostain hankitut tollaset siniset sukkikset, jotka on oikeasti hippusen tummemmat kun mitä kuvassa näyttää.
Ja btw käsikorun timantit oli samaa sävyä mekon kanssa !

Uudet kynnet, woohoo! Glitteriä ja fuksianpinkkiä, tykkään ihan.

Kivoja naamakuviakin tuli otettua...
Noista sisäkuvista tuli vähän epälaadukkaita q oli niin pimeää !

Ja arvatkaas! Olin tänään laittamassa mun enkeli-jouluvaloja mun ikkunaan koristukseksi MUTTA ne olivatkin rikki! :( Höööh, ei tullu valot päälle niihin. No, adoptoin sitten mun hyllyn päälle tälläisen valosäie (no mikälie)-enkelin edes jotain jouluista valoisuutta tuomaan!

Toi on aikas hieno kun noi sen säikeet vaihtaa kokoajan väriä valkoisesta vihreän ja punaisen kautta violettiin! ♥

Lisäsin tänään tonne sivupalkiin tollasen TULOSSA-osion ! Siellä on siis jotain noita teidän antamia postaustoiveita, joita aion toteutella tässä joskus. Niin, tän ilmotuksen pointtina oli sitten kanssa se, että voisitte taas kertoa, jos keksitte jotain ideoita, joista mahdollisesti postausta haluasitte katella! 8D Että ideoita vaan tulemaan jos sellasia löytyy! Noista nykyisistä varmaan ekana oon toteuttamassa jommankumman kynsiaiheisista, mutta saapa nähdä sit~


nyt mä jatkan tästä hakemalla vähän lisää juustonaksuja, (nam) joten moikka !

6 kommenttia: