lauantai 26. joulukuuta 2009

joulujuttuja

HUOOOM toi
tausta-banneri-jutsku on ihan väliaikanen, laitan sen pian !


Heipsan! mun joulu on mennyt varsin hyvin ja lumista on ollu, kuten yllä olevasta kuvasta näkyy. itse jouluaattohan meni aika perinteisesti, ihan kotona olin ja ahmin jouluruokia, namnam. ja ainiin, sain aamupuurosta mantelin, jei !

kynttilä, niitä on poltettu paljon :---)

MUTTA, ajattelin tässä postauksessa vähän esitellä mun saamiani joululahjoja !


hehe, ensin kuitenkin näytän, mitä mä annoin kavereilleni lahjaksi ;

itsetehtyjä suklaakohvehteja ! :D noitten yksiväristen lisäksi mukana oli myös sellasia kaksivärisiä sydämiä ja suklaalla kuorrutettuja vaahtokarkkeja, namii. itellekkin jäi noita vähän syötäväksi, hehe. harmi muuten, etten kerinnyt ottaa noitten herkkujen rasioista kuvia, tein niihin meinaan aika taidokkaat koristelut...

Joop, sitten vähän niitä mun saamiani lahjoja, tässä nyt jotain ;



mustavalkoiset leopardisukkikset ja tollanen söpö rusettipanta!
tollasia leosukkiksia (tai legginsejä) toivoinkin, joten oon noihin oikein tyytyväinen. toi mustavalkoinen onkin noihin just hyvä väriyhdistelmä, aijaijai ♥

vähän kynsijuttuja! kaksi mavalan lakkaa, säyt milano ja glasgow, ne molemmat on tollasia violetinsävysiä. sitten vähän ikkupikkusia kynsitimantteja ja tollanen o.p.i:n vahvistava alus/päällyslakka ! sain myös tollasen ''arkun'' mun huoneeseen, noi jutut on kuvattu sen päällä~

tusseja ja tollasta piirrustuspaperia. noita promark-tusseja toivoinkin, jeejee~

Lisäksi paketeista paljastu vähän vaatteita, leopardi-kuvioiset korvaläpät (nää kyllä tiesin jo etukäätenkin) ja muuta kivaa. lipeltä sain salkkarit-pelin ! mahtava lahja, ei oo vielä keritty pelata, mutta odotan kyllä innolla.

hyviä lomanjatkoja kaikille !

11 kommenttia:

  1. Nuo konvehdit olivat aivan ihania! Menivät heti ensimmäisen tunnin aikana. x3 Kiitos kauheasti niistä!
    Olet ilmeisesti saanut vaikka mitä kivaa! Jokos olet testaillut ProMarkereita? ;3 Näyttää samalta paketilta, joka kuului minun ensimmäisinpiini~ (Hauska sana. :'D)

    VastaaPoista
  2. Amm noi konvehdit näyttää niin ihanilta ;o Ja noi sukkikset oli yli hienot <3

    VastaaPoista
  3. Olen aivan samaa mieltä Sopulin kanssa! Ne ovat todella herkullisia<3 Söin aattona pari vain ja halusivat nuo muutkin maistaa. Suurinosa jäljellä vielä, en ole raaskinut syödä 8D

    -kaveri, joka käyttää paljon (välillä liikaakin) hymiöitä.-

    VastaaPoista
  4. onks toi arkku sellanen ns. kapio-arkku minne keräät kaikkee tavaraa ja otat mukaan ku muutat kotoa, vai ihan tavallinen ?

    VastaaPoista
  5. sallatukehtuikihlasormukseen27. joulukuuta 2009 klo 21.27

    OKEI-..mä nyt kerrankin kommentoin! :DF hianoi lahjoi, MUTTa miksei salkkari-pelistä ole kuvaa? :((( mutta testauksen jälkeen varsin hyvä peli!
    juupp..konvehdit olii nams!

    VastaaPoista
  6. hei mitä noissa konvehdeissa on ? =))tosi kivan oloinen blogi sulla :--) taidanpa ruveta seuraamaan :--)))

    VastaaPoista
  7. Sopuli: jee, kiva jos tykkäsit ! :---) juups, oon vähän kerinnyt kokeilla ja hyviltä vaikuttaa~ että kiitos vaa suosituksesta :D
    Sini: kiittikiitti!
    Anonyymi1: hyvä jos maistui sielläkin :DD
    Johanna: ihan sellanen ''normaali'', pitääpä kattoa, mitä sinne säilytykseen pistän~
    sallatukehtuikihlasormukseen: JEE! ei siitä oo...:< mutta juu niin on, pelataan pian uudestaan !
    Anonyymi2: oon ihan vaan sulattanu suklaata kattilassa (1-2 lämmöllä) ja laittanu sellaseen konvehtivuokaan kovettumaan :---) ja kiva jos tykkäät lueskella !
    nanna sofia: kiitsi :3

    VastaaPoista
  8. toi konvehti hommeli on kyl kiva lahja idea! vois itekki joskus kokeilla :D

    VastaaPoista
  9. Lilja: kokeile ihmeessä, eivät ole vaikeita :---) ja netistä löytyy vielä parempia ohejeita yms. noihin

    VastaaPoista
  10. ihania lahjoja, toosi kivat legginsit ♥ :)

    muotinurkkaus.blogspot.com <----- vinkvink :D

    VastaaPoista