lauantai 19. joulukuuta 2009

oottaen hetkee kun saa lentää

AAA JOULULOMA! <123

noniin eilen oli siis koulun joulujuhla, jonne laitoin päälle seuraavanlaista asustetta ;

mekko ja sukkikset molemmat seppälä.
itse tykkään tuosta mekosta paljon ! ♥


toi koulun joulujuhla oli kyllä ohi varsin nopeasti. luokassa olin juuri kerinnyt levitellä kaikki lahjat, kortit, todistukset sun muut pulpetille ja avata jätskin, kun sitten jo lähdettiinkin. selvittiin sitten taas vaihteeksi vihoviimeisinä ulos asti.

mutta tuosta todistuksesta sen verran, että ihan hyvä tuli. ruotsi 9, kuten se on ollutkin. äikkä sitten 10, yee ! ja matikka 8, viimeksi oli 7 :----) ja muuten, saatin torstaina kemian kokeet ja 10- taas ! kaverini haukkui mut hikeksi VAIKKA en edes lukenut tohon kotona yhtään. tyytyväinen olen siis, että kertaustunnin opinnoilla selvisin tohon numeroon.

no mutta koulun jälkeen mentiin lipelle. tässä tällänen piparitalo ! tehtiin köksässä meidän keittiöryhmän kesken sellanen piparikylä, josta saatin sitten talot kotiin. no, mä hajotin upean karkkikirjaimilla koristellun VPK-talon jo koulussa, joten ihastellaan sitten tätä lipelle päätynyttä herkkutaloa.

oltiin vähän nälkäisiä, joten käytiin yhdessä supersöpössä pikkukahvilassa, josta paninin kanssa kaupan päälle hyvää herra hakkarainen -limua ! ♥



loppuun kuva mun uudesta piposta, jonka äiti mulle eilen oli ostanut vero modasta kai.
tää on muuten samanlainen kuin mun edellinen, paitsi että tän tossa reunassa on kuminauha ja väri on kiva vaaleanharmaa ! ♥

katsokaa pipoa, ei mun naamaa kiitos

ei nyt kuvassa kovin selvästi näy, mutta tossa on siis paljetteja päällä. mulla on kyllä nyt vähän aikaa ollu käytössä semmoset hauskat valkoiset karvakorvaläpät, mutta näin kovemmilla pakkasilla pipo on ehkä vähän parempi vaihtoehto !

heihei sitten ja hyvää loman alkua !

9 kommenttia:

  1. mukava postaus :) itse en ole paljoakaan jaksanut kirjoitella, kirjoitettavaa kyllä olisi ;D

    VastaaPoista
  2. Herran isä kun olet _LAIHA_ ! o____o kelpais mulle.

    VastaaPoista
  3. aa oon kans niin kade tosta sun laihuudesta ;( !

    VastaaPoista
  4. Laura:kiitti~ niin mullakin välillä, heh
    Sini:kiitos, mäkin tykkään!
    Jenny & Anonyymi:aijjaa...öö kiitos? O__o heh.

    VastaaPoista
  5. Ihana piparkakkutalo! Tosi nätti.

    VastaaPoista
  6. Moikka Ida!

    Sun blogis on tosi kiva ja päätin tulla lukijaksi. Toivottavasti säki käyt vilkasemas mun blogia (ja liityt lukijaks :DD)

    VastaaPoista
  7. Shiri: kiitoskiitos, onhan se :D
    Erika: kiva jos tykkäät! :---) jooo vois taas muutamin blogeihin liittyä lukijaksi kun jaksaaaa :D

    VastaaPoista
  8. "ja avata jätskin" hyrr :S Talvella jätskiä,me saadaan vaan kesällä. :D

    VastaaPoista