sunnuntai 24. tammikuuta 2010

get up and dance with me

moi !

ää taas meni viikonloppu liian nopeaan ! ;___; no, enää viisi päivää seuraavaan, nee ?


nomut, perjantaina oli btw tosi kiva päivä ! koulu alko kaks tuntia normaalia myöhemmin ja olin jotenkin tosi hilpeällä päällä :---D missasin kyllä oikean ruokailun koska meillä olikin se muka sillon heti kun tultiin kouluun ja enhän mä tai mun seura sitä tienny hoo... mutta käväsin sitten toisella ruokailuvuorolla syömässä näkkäriä kun oli nälkä hähä + ostettiin välkällä jätskiä nams ♥

← tona päivänä vähän kuvailin koulussa →
(kännykällä, siksi huono laatu)

illalla kävästiin kirpparilla. ostin kahdella eurolla sellasen ihanan gt:n valkosen pitsihörhelömekon.........kokoa M. mutta, harkitsen, että voisin tehdä (tai sitten joku muu vois tehä) siitä hameen, koska toi on tollainsa vähän liian iso. mutta eii paljoo, katotaan mitä keksin, se kangas on kuitenkin varsin söpöä :---) ja lauantainapa sain toisenkin uuden vaatteen ! nimittäin sellaset mustat pitsileggarit seppälästä. alkuperäinen hinta oli joku 20 euroa, mutta se oli tiputettu kivasti viiten euroon lalala~

JA TÄNÄÄN. tänään on mun veljen synttärit, joten leivottiin suklaakakku namnam ! mä koristelin siihen kermavaanhdot, jeejee ♥

valokuvailin myös vähän, tässäpä pari kuvaaaaa.

moimoi, hyvää alkavaa viikkoa teille

7 kommenttia:

  1. millä ohjelmalla muokkaat noita kuvia tollee jännästi rajaat niinku toi eka vasemmalla? 8)

    VastaaPoista
  2. vix: vastasinkin sulle vissiin jo jossain vanhassa postauksessa, mutta; gimpillä muokkailen noita suurimmaks osaksi ! C:

    VastaaPoista
  3. aaa sori mä keharoin jotain enkä huomannu tai jotain :D mut siis aaa miks mä en osaa vaikka mullaki on gimp?!?!:--DD

    VastaaPoista
  4. vix: hmm no mä teen sillein että valiin ton kuvan hirttonuoralla (joku vapaa valinta tms vissiin siel yläkulmassa työkalupakissa) ja sitten kopioin&liitän uuten valkoseen kuvaan tai jotain :---)

    VastaaPoista
  5. hei mä osasin:D! mut mitä ihmettä, kun tallennan tän kuvan nii se tallentuu sellasessa ''gimp-muodossa'' et niinku jos haluu kattoo sitä kuvaa ni se aukee gimpissä? jos tajusit :D

    VastaaPoista
  6. vix: joo, laita vaan sen kuvan nimeämis-vaiheessa siihen nimeksi ''kuvannimi.jpg'' tai .png siis siihen perään, tai minkä tiedostomuodon nyt haluutkin :D

    VastaaPoista
  7. hei ihanaa kiitos nyt osaan♥ kiitos neuvoista.

    VastaaPoista