sunnuntai 21. helmikuuta 2010

loma !

ilme +++

hiihtoloma on nyt sitten alkanut, yay ! mun pääasiallisena suunnitelmana on ihan vaan rentoutua kotona...nooo ok, valinnaisen kuviksen töitä voisin vähän yrittää tehdä, koska oon hiukan jäljessä niissä. :---O

btw, kuten tuosta ylläolevasta kuvasta voittekin ehkäpä mahdollisesti huomata, niin mulla ei oo kynsissä tällä hetkellä mitään lakkaa, (paitsi no läpinäkyvää...) eikä oo ollutkaan vähän aikaan. se johtuu siitä että oon ollut liian kiireinen/laiska toteuttamaan mitään uusia ja upeita nailartteja...MUTTA ! huomenna ois tarkotus näihin jotain kunnollista pitkästä aikaa väkertää, katotaan mitä saan aikaan. :---)

loppuun vielä yksi lumikuva joka on otettu vissiin eilen + tollanen pose tältä päivältä hehe




moikka, minä menen nyt nukkumaaan ! ♥

4 kommenttia:

  1. Mun mielestä,noi sun kynnet on kivat ilman lakkaakin. Ihanan pitkät!

    VastaaPoista
  2. Hyvää hiihtolomaa!:) (harmi ku meillä ei ala vielä!>_<) ~Anni

    VastaaPoista
  3. Meil on vasta kahen viikon päästä hiihtoloma :O

    VastaaPoista
  4. Em-
    kiitos :---)
    Anni
    kiitoskiitos~
    Laura
    oho ;o mut niinhän ne alkaa vähän eri aikoihin tsaaa.

    VastaaPoista