sunnuntai 4. lokakuuta 2009

viikon varrelta

Tästä merkinnästä tulee hurja kuvaspämmi tämän viikon kohokohdista.
Ei ole oikeasti ollut aikaa postata aiemmin kuin nyt, osaksi sen takia, että olen kulkenut Helsingissä Kiasmassa TETissä. Siellä on muuten ollu kivaa, tiistaina jatkuu taas. Taino jatkusi jo huomenna, mutta minä olin töissä lauantaina joten huomisesta tulee ansaittu vapaapäivä.

Nyt kuvia!
Keskiviikkona käytiin Lipen kanssa Rossossa syömässä, namnam.


Näytän toki edustavalta tuolla lailla kolmeen neuletakkiin kääriytyneenä... (mutta kun ulkona oli kamalan KYLMÄ)

Kotimatkalla meitä vastaan tuli suloinen kissa naapurista. En ikinä muista, mikä hänen nimensä on! Joku Miu tai Mau tai Mou se taisi olla.


Minä TETissä perjantaina! Yayy huomatkaa tyylikäs KIASMA-liivi, jossa on jopa minulle nimilappukkin. (lappu ei kyllä näy kuvassa höh)
Ja enhän toki kuvannut vessassa.

Töitten jälkeen tapasin myöskin Helsingissä TETtailevan Lipen ja lähdettiin kaupungille seikkailemaan...

Kuvailin vähän Tuomiokirkon rappusilla.
Ja tervehdittiin ihmisiä.
Ja tackar Lippe noista kuvista missä minä olen.

Kuvia satamasta.
Mitäs pidätte?

Nuo kaikki siis perjantailta.
Ah junassa tuolloin aamulla joku nainen sanoi mua kauniiksi. Ja käski oikein mennä mallitoimistoon. Ja se oli ihan asiallinen tyyppi vielpä. Olin että ööh w00t...kiitos?

Ainiin ostin Kickistä kolme kynsilakkaa (kolme kahden hinnalla!), joita kaikkia on lauantaina lakkaamissani ja tänään viimeistelemissäni kynsissäni.

Nöf etusormen tähti näyttää yhdeltä mössöltä, vaikka irl se on ihan siisti, uskokaa pois!
Uudet lakat vasemmalta oikealle: kultaglitter, vaaleansävyinen glitter (sitä on kuvassa koko kynnellä pinkin päällä) ja neonpinkki. Värit aavistuksen vääristyneitä, (mutta ei pahasti!) eikä kynsien hileinen kiilto näy kunnolla.

Vietin kotiaikani lauantaista ja puolet sunnuntaista Peppi-koiruliinin kanssa, joka oli meillä hoidossa. Hän on niiin suloinen! ♥

Yhteiskuva! Peppi tykkäilee nukkua minun sängyn alla.

Joo, tekstistä ja kaikesta tuli varmaan tosi tönkköä, mutta keskittykää vaan kuviin...!

Loppuun vielä tänään huvikseni (no mitenkäs muuten?) väsäämäni kynsi...jutska.
Yhdistelin kaikenmaailman nettisivuilta tonkimiani kuvia ja sellaista.
Toivottavasti saan kohta itsekkin ostettua netistä muutamia kynsikoristeita. Ja Seppälstä limaa niiden kiinnitykseen.


Näkemisiin sitten vaan!

//no yh tämä vetää puolet tekstistä pieneksi! Mitäsmitäs.

ps. Kaikkihan haluaa kouluunsa tälläisen! Mahti pomppuverkko. Fanitus-nappi ihan alhaalla! :D
Fanittakaa toki~

2 kommenttia:

  1. Nojoo niin tosiaan näytät edustavalta kerrospukeutuneena.. Tosin musta tuntuu että pukeudut lähes aina yhtä sekasikiömäisesti, liikaa epäyhteensopivia värejä, päälletungettuja vaatteita, jotka eivät sovi millään tasolla yhteen. En yksinkertaisesti perusta tyylistäsi yhtään, mutta blogiasi sen sijaan on KIVA lukea <33333333333333333333333333333333

    VastaaPoista
  2. ''Nojoo niin tosiaan näytät edustavalta kerrospukeutuneena..''
    ahh ♥

    Anonyymi: jepjep, eihän kaikkien vaatteista voi pitää...:)
    kiva jos tykkät lukea!
    + kiitos kommentista~

    VastaaPoista