perjantai 20. marraskuuta 2009

ja muuta mukavaa

Mooi!
Tänään on ollut muksa päivä, koulussakin oli vain kaksi ekaa tuntia normiopiskelua (matikkaa jes...) ja muuten sitten kaikkea muuta, kuten mun osalta epämääräistä riehumista ja reppuselkäilyä. No ok, vikalla tunnilla tapahtunut lapsenoikeusmarssi kunnantalolle ei ollut mittän mahtavuutta sateen takia, mutta ei se mitään. Oltiin tehty hienoja lapsenoikeus-julisteita, jotka sitten sateessa menivät vähän tohjoksi. Muttamutta...yksi hauskaisa juttu tänään oli esim. se, että koulussa ruokalaan mennessä jokainen sai nostaa sellaisesta korista lapun, jossa näkyi, miten sinut sidotaan ruokailun ajaksi ! :D Jaa Lippe sitten nosti lapun, joka määräsi sitomaan kaverin kanssa toisen käden yhteen. No meidät sidottiin sitten ja syötiin sillein hehe ! :D Eräs kaverimme sai viettää ruokailusa silmät sidoittuina !

Koulusta, tai siis sielä kunnantalolta päästyäni menin sitten filmtowniin ostamaan irttareita, nams, ja köpöttelin kotiin hartiat kipeinä laukun kantamisesta.
Kuvailin päivänasuani, tadaa~




en muista onko tota toppia näkynyt täällä ennen, mutta joka tapauksessa se on tossa syksyllä ostettu gt:n alerekiltä hintaan 4,90 e
legginssit ja hame seppälästä, molemmat ostettu myöskin aleista ja tarjouksista 8D

Image and video hosting by TinyPic

Olin muutes tänään ahkera ja jaksoin ryhtyä mun ''pitkäaikaisen'' suunnitelman toteuttamiseen.
Nimittäin ruutukynsien tekoon !
Säädin pikkusen omalla ohjella, kuten yleensäkkin kaikessa, mutta oon kyllä tyytyväinen vasemman käden tulokseen. Oikeaa en siis ole vielä kerenny lakkaillakkaan, muutakun pinkillä pohjavärillä.

Kuva on kamala, i know, ja saa kynnet näyttämään kivoilta sokuilta, vaikka ne on oikeasti ihan siistit kyllä.


Katotaan joskus voisin huomenna päivällä valoisaan aikaan koittaa ottaa edustavampaa otosta.

Loppuun vielä pikkuinen galluppi, jonka nappasin kaverini blogista !

Tunnilla olen...

[x] Nauranut
[x] Hihittänyt koko tunnin
[x] Puhunut kaverille
[x] .. niin että opettaja on joutunut huomauttamaan
[x] Kiljunut
[] Haukkunut opettajaa päin naamaa
[x] Riehunut
[x] Lähetellyt lappuja

[x] Ollut tekemättä tehtäviä, joita olisi pitänyt tehdä
[x] Luntannut
[x] Ajatellut mukavia
[x] Vastannut opettajan kysymykseen ”En tiedä”
[] Vastannut opettajalle ”Häh?!”
[] Saanut jälki-istuntoa
[] Heitetty ulos luokasta
[] Siirretty takapulpetista eteen häiriköinnin takia

[x] Laulanut
[] Viheltänyt
[x] Jupissut itsekseen
[x] Rummuttanut jaloilla häiritsevästi
[x] Kommentoinut opettajan tekemisille
[] Vaeltanut luokassa
[] Repinyt tärkeitä papereita

[x] Keikkunut tuolilla
[] Kaatunut tuolilla
[x] Piirtänyt pulpettiin
[x] Piirtänyt koulukirjoihin / vihkoihin
[] Hajottanut huonekaluja
[] Kiroillut

[x] Näyttänyt kieltä
[] Häirinnyt oppituntia tahallasi
[] Joutunut puhutteluun
[] Häipynyt kesken tunnin ilman lupaa
[] Lukenut saapuneen tekstiviestin
[] Tekstannut
[] Puhunut puhelimessa


Jos saat 0-5 olet hillitty [ ]
Jos saat 6-10, olet hieman villiintynyt [ ]
Jos saat 11-15 olet villiintynyt [ ]
Jos saat 16-20 olet aika kova häirikkö [x]
Jos saat 21-25, olet häirikkö [ ]
Jos saat yli 26, olet paha häirikkö [ ]

WHAH 8D olen aika kova häirikkö...tai sit ehkä en !

Heissan sit!

16 kommenttia:

  1. Kauhee pahis >:o (tohon testiin viittaan, jos joku ei tajunnut 8D) Joo olihan se päivä muuten kiva, mut sää ois saanu olla VÄHÄN kuivempi.... kivan näköset kynnet ja hauska toi toka kuva

    VastaaPoista
  2. Ano: haah 8D jepjep, niin oi toki voinu~
    TACK!
    Sini: tack sullekkin ♥

    VastaaPoista
  3. Onko se kuvan vika jos sun kynsikuvat näyttää aina siltä ku 5-vuotias lakkais kynsiä ekaa kertaa :( ?

    VastaaPoista
  4. Ano2: voi qultsi mä veikkaan että se vika löytyy sun silmistäs. :(

    VastaaPoista
  5. No gultsi mä veikkaan et sä et vaa osaa pukeutua etkä lakkaa kynsiä :)) Mun silmissä on nimittäi iha hyvä näkö . :)

    VastaaPoista
  6. Ano: ok, perusteluita?:---D
    suosittelisin muuten jättämään noi veikkailut vähän vähemmälle, koska ilmiselvästi ne ei oo ihan sun alaas. :<<<<<

    VastaaPoista
  7. : ((( voi niinkö luulet? voi suru, mä kuitenki tiedän et asia on niin :) En satu kuitenkaa ole ainut kuka ei perustu sinun sekasikiö tyylistä, eikä viisvuotiaiden tasolla olevasta kynsienlakkaamisesta ;< söry hani :(

    VastaaPoista
  8. lisäisin vielä kommenttiini että perusteluita sille ettet osaa pukeutua on tuo ällöttävä päivänasu, siniset legginssit, harmaa hame, monivärinen paita epämäärsellä kuviolla, ja sitten ruudulliset väreihin käymättömät kynnet :) <3 no kullakin tyylinsä.. Huoh. :D

    VastaaPoista
  9. ''en satu kuitenkaa ole ainut kuka ei perustu sinun sekasikiö tyylistä''
    suomee plz !?
    ja ihan vaan tiedoksi, oon kuullut PALJON enemmän kehuja mun kynsistä, ulkonäöstä yms. kun haukkuja. ja että jos joku pikku-ano ei perustu mun ''sekasikiö''tyylistä ni nyyh :)))
    oii, todisteita sun hyvistä silmistä, osaat luetella mun päivänasun osaset, jeii !! harmi vaan, että et sitte hahmottanu paidan kuviota tai tullu ajatelleeks, että noi kynnet ei kuuluneet päivän lokkiin.
    ja oh yes, ''Huoh. :D''

    VastaaPoista
  10. Ida, millä perustein kuvittelet tietäväsi, kuinka hyvin joku anonyymi näkee? Sillä perusteella, että hän ei tykkää kynsistäsi? Ja mistähän arvon neiti tietää, mikä on kenenkin anonyymin alaa? Sen perusteellako, että hän ei tykkää juuri sinun tyylistäsi? Tai ehkä vain kuvittelet olevasi kaikkitietävä sen ohella, että olet vähän saanut joiltain randomeilta kehuja PALJON enemmän kuin haukkuja "pikku-anoilta". Hei älähän anna kehujen kilahtaa hattuun! Ja ei se merkitse mitään, että olet saattanut netissä saada enemmän kehuja kuin haukkuja. Harvemmat uskaltautuvat tulla sanomaan negatiivistä kommenttia ja jättävät asiansa sanomatta..
    On hyvä, jos on itsevarmuutta, mutta liika sellainen alkaa otta pattiin. Ja camoon, eivät kaikki pidä tyylistäsi ja kaikesta mitä teet! Eikä sinun tarvitse vastailla piikittelevästi ja sorsia ihmistä, jonka pukeutumisesta, tyylistä, ulkonäöstä tai mistään muustakaan sinulla ei ole mitään valtakunnan todisteita. Olet aika lapsellinen.

    VastaaPoista
  11. ps. muista ihmeessä pilkunnussia tuolta jokainen kirjoitusvirhe. Onhan se sinun alaasi kaiken muun ohella! :))))

    VastaaPoista
  12. Ja minä jatkaisin jos huonoa suomeani suret, niin etpä säkää osaa näköjää käyttää ees isoja alkukirjaimia :(( Eikä näköjää kielioppikaan ole kunnossa, joten, pidätkö suomineuvosi ihan omana tietonasi :))) Lisäisin myös "pikku-anona", että mistäs tiedät kuinka valtavan suuri olen ;<<< Et mistään :) Hyvää joulua sullekkin :)

    VastaaPoista
  13. :DDD OOKOO tällähän varsinainen riita on.
    Anonyymi2: no tottakai mä olen kaikkitietävä&täydellinen ja suutun siitä jos joku ei pidä mun tyylistä.
    kuule, tuskin mä olisin ruvennu tunkemaan kuviani nettiin tai pitämään blogia, jos mä en olis valmis siihen, että kaikki ei pidä ja myös ilmaisee sen. toiset ihan kohteliaasti, mutta toiset, noh, vähän epäystävällisemmin.
    ''--ei sinun tarvitse vastailla piikittelevästi --'' no hei camoon vaan sullekkin, tokihan tässä erään anonyymin kommenttissa oli ystävällinen ja asiallinen sävy. ei mitään piilovittuilua toki ollenkaan. ja mä koen, että voin vastailla samaan sävyyn, mitä esitetty kommenttikin on...
    JA ÖÖ mikä juttu toi näköhomma nyt on olevinaan? :))) ei sillon välttämättä kannata tulla tänne lukemaan, jos ottaa kaiken ihan kuolemanvakavana asiana. :---)
    ja mun lapsellisuudesta voit toki olla ihan mitä mieltä vaan, kuten mäkin myös teidän mahdollisesta sellaisesta.
    ja ton kehu-homman ihan vaan btw, ei kaikesta tarvii tehä numeroa.
    Anonyymi2: aika monessa blogissa tollaset anot ymssss. jaksaa valittaa, kuinka kirjoittajalla ei ole mikään kielioppi hallussa sun muuta. asiahan on niin, että täähän on mun vapaa-ajan blogi, johon en todellakaan jaksa kirjottaa aina mitään tosikkokieltä, ihan vaan siksi, että tän on tarkotus olla mulle rentoa. eri asia on sitten äikän aineet yms. joihin panostan.
    JAAA öö toi ''pikku-ano'' mun mielestä sopi kuvaaman sua aika hienosti noitten kommentties perusteella. :>
    ps. mä olen itsekäs ja lapsellinen ihminen, mutta jos se teitä noin kovasti häiritsee mun kamalien vaatteitten, kynsien ja vielä mun retuperäisen kieliopin ohella niin kuten tiedätte, ei oo pakko lukea! :---)

    VastaaPoista
  14. mii ultimate sydän sydän just tällaiset anonyymit, urgh! -___-'' haha muapa ei yhtään hävetä sanoa OMALLA NIMELLÄNI, että totta vie tykkään noista sun kynsistäsi ja pukeudut tosi söpösti :>

    VastaaPoista
  15. milaina: jepjep...!
    oii, kiitti sulle! :) ♥

    VastaaPoista