lauantai 14. marraskuuta 2009

uutta ja lisää uutta


Moikka! Lupasin eilen laittaa kuvia mun robbari-ostoksista, joten tossa nyt ois noi kynsilakka -sekä hiusväri-kuvat.
Viimeksi kun värjäsin tukkaa kotona, niin mulla oli saman merkin väri, mutta pikkasen eri sävy. Mutta eiköhän toi nyt aja saman asian! Ja lakoista sitten sen verran, että noi kaksi metallisävyä ovat Casuelle-merkkisiä ja toi vaaleanpunainen joku Eveline muistaakseni. Lakkasinkin eilen jo kynnet tolla turkoosin sävyisellä ja tein vähän vaaleanpunaista luikuvärjäystä sekä leopardipilkkuja. Kivat tuli! Mutta en nyt taida laittaa kuvaa, ei nämä kuvattuina näytä edes ollenkaan niin mukavilta, mitä ovat irl, hohaa~
Ja joka tapauksessa innostais lakata kynnet nyt jo uudelleen, ideaakin löytyis ehkä, kun selailin tossa kaikkia iiihania kynsikuvia googlen avulla. Mutta toisaalta taas tein just itteni kanssa sellasen sopimuksen, etten koko ajan olis poistamassa ja lakkaamassa uudelleen, kun se voi huonontaa kynnen laatua jos parin päivän välein tyyliin poistaa. MUTTA, viimeksi oon käyttänyt kynsilakanpoistoainetta joskus keksiviikkona, joten ehkä jo saisin lakata uudestaan...? 8D

Nyt sitten vähän muita kuvia, kuten päivän asu !


Olihan mulla ulkona toki takkikin, mutta halusin nyt, että näätte mun sisäasun kunnolla.
Päältä löytyi siis kirppariteepaita sekä seppälän tollaset trikoohousut. Ja kaulassa mulla oli eräs suloinen pucca-koru ! Oon saanut kyseisen korun kerran Lipeltä tuliaisena, kiitos se on ihana ♥
Tänään oon sitten ollut muuten koko päivän kotona, paitsi, että aamupäivällä käväisin pikkuveljeni ja kaverini kanssa kirpparilla ! Ajattelin lähinnä, että voisin ostaa jotain isompia vaatekappaleita, kuten hameen tai teepaidan, mutta mukaan tarttuikin vain pikkusälää.

Ostin siis

musta hiuskoristerusetti, ? e
tuo on alunperin kai ginatricotista, ainakin muistelisin, että oon nähnyt siellä jotain tuollaisia joskus.

dream matte mousse luomiväri, vaaleanpunainen, 80 snt ?
tota oli vähän käytetty, mutta suurimmaksi osaksi ei. se oli edullinen ja kuitenki hyvässä kunnossa, ei mikään halpistuote jnejne joten ostin. testasin josko toimisi poskipunana, sävynsä puolesta kyllä sopiva siihen hommaan, mutta ehk sittenki pikkasen liikaa säihkettä arkikäyttöön poskissa mutmut 8D

valkoinen, kultaisella metalliketjulla varustettu laukusöpistys, 25 snt ?
tästä otin kuvan !


Yks kuva, jonka otin kun tultiin sieltä kirpparilta kotiin erää pellon poikki.


Ja loppuun pose med min mobilen.

Oikeestihan toi siis havainnoillistaa mun ihanan kännykän pokemón-taustakuvan (ash ja pikatsu ♥)lisäksi tota mun otsista joka on ylikasvanut joo ja sen takia hutasin sen tollaseksi epämääriseksi sivuotsiskseks tänään, kun jaksoin pitkästä aikaa meikatakkin, enkä muutenkaan halunnut, että hiukset roikkuu kokoajan silmillä, joten näin sit tein ! Tosta tuli mun mielestä kyllä aika kiva sinänsä.

En tiiä, mitä tekisin ton otsiksen kaa muutenkaan, voisin...

1) mennä kampaajalle ja leikata piikksuoran mallin (tätä lähinnä oon harkinnut)
2) mennä kampaajalla ja leikata jonkun sivuotsissydeemin (se vaatis ehkä vielä vähän kasvattamista ja emmäsittiiä)
3) antaa ton olla noin ja tunkea sen tollein sivulle niinä päivinä kun haluan nähdä jotain, ja niinä päivinä kun haluan leikkiä sokeaa, annan sen roikkua naamalla
4) jotain, mitääääää?

Kattelin vanhoja kuvia, missä mulla on toi suora otsis ja emmä tiiä näyttikö se ees nin järkevältä tai sopisko mulle nyt. Se tekee varmaan jotenki lapsekkaan näköiseksi tai jotain.
hiuskriisiii, apua ! 8D

Noo, moikka sitten !
kommentoikaas :DD

5 kommenttia:

  1. Yay, ku sä oot nätti ja ihanat vaatteet sulla tänään :3 tsekkaa taas munki blogia ku tuli uutta postausta ;) <3

    VastaaPoista
  2. Hyi vittu miten voit ostaa kirpparilta luomiväriä??? "Vähän käytetty", hyiiii helvetti. :D:D En ite pystyis ikin, ällöö.

    VastaaPoista
  3. Sini: oii, kiitos ♥ joo :3
    Anonyymi: niin...? ei kyllä mulle mikään ongelma jos tuote on hyvässä kunnossa ja todellaki vähän käytetty/testattu ja huolehtii hygieniasta muuten. ja sitä paitsi kuten sanoin niin lähinnä poskipunan tapasesti sitä ajatelin käyttää.
    + ei ollu suuri menetys joku 80 senttii lol. ~

    VastaaPoista
  4. ida kiitti ihan hirveesti siitä vinkistä miten kuvat ei mee kovin mössöks ♥ Nyt kun laitoin tohon uuteen postaukseeni nii ei yhtään oo mössösiä. Kiitos ihan hirveesti. ja ois kiva jos taas viitsisit vilkaista uutta postausta (; Muuten. Olis suberkiva, jos tulisit lukijaksi. Jos suinkaan kiinnostaa :3

    VastaaPoista
  5. Sini: no kiva jos auttoi ! :----)
    Joo. Jooo oon tosi laiska liitymään lukijaks, muta voisin koitta yrittä jhe :---)

    VastaaPoista