lauantai 28. marraskuuta 2009

pain is overrated

moi!
kuuntelinpas tänään vähän yhtä muutaman vuoden vanhaa levyä mun huoneessa ja innostuin siinä sitten kuvailemaan. tuloksena syntyi iso kasa kuvia, joista tuli ihan mukavia, joten tässä nyt muutama suosikki !

pain is overrated

mitäs pidätte?

hmm joo, noista ei nyt ainakaan saa mitään ihan parasta kokonaiskuvaa päivänasusta, mutta voin tyytyä kertomaan, että mun päälläni oli tänään sellainen seppälän harmaa, vinohelmainen paitajuttu (eipä taida olla täällä näkynytkään?), verkkosukkikset ja mustat shortsit. pukeudun kotona aina tosi kevyesti, vaikka olisi talvikin hehe.

muuten oon sitten tänään syönyt aamupalaksi herkullista valkosipulipatonkia, (voisin mennä ottamaan nyt sitä vähän yöpalaksi) jälkkäriksi marmeladia JA lakannut kynnet. inhostuin (kyllä, se on sana) mun eilisiin kynsiin ja tohon yhteen lyhyeen töpöön, joten lakkasin nää tänään matallipinkki-lakallani (robbarista 8D), jota en olekkaan vielä ennen päässyt käyttämään. kivat tuli, tälläiset yksiväriset ja yksinkertaiset on vaihteeksi poikaa !

no, mä taidan painua nyt hakemaan sitä patonkia, moikka !

9 kommenttia:

  1. Meilläkin ollu sellast valkosipulipatonkia. Hyvää oli<3 Sit myös yrttipatonki on hyvää ^^

    VastaaPoista
  2. kivoja nää kuvat =)

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia<3 miulla ei oo ikinä mitään tollasta inspistä, tosin ei miussa ittessä kyllä oo mitään kuvattavaakaan :D

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: mmm~ joo, sellastakin oon mäkin joskus syönyt, hyvää kanssa.:---)
    Anonyymi: kiitos :)
    Laura: kiitos sullekkin ♥ no mä vaan valillä innostuin, vaikka en kyllä tiiä onko mussakaan erityisemmin mitään kuvattavaa, mutta :---D

    VastaaPoista
  5. Oi kun hienoja kuvia. Nyt tekee mieli patonkia !

    VastaaPoista
  6. Aivan mielettömät värimaailmat sun kuvissa! <3

    VastaaPoista
  7. Sini: kiits! :---) hehe~
    Tepe: (---:

    VastaaPoista
  8. Alin kuva on todella hieno :) Mutta muissa kuvissa näytät pelottavalta, kun olet noin hiirmuisen laiha!

    VastaaPoista
  9. :---) kiitos !
    aijjaa :O no olen kyllä ihan luonnostaan tämmöinen:)

    VastaaPoista