perjantai 27. marraskuuta 2009

eilistä ja odotusta

...ilmestyykö jostain 20.lukija?? sitten olisi hieno pyöreä luku! ;D jännityksellä odotamme.

Ahnam söin tossa äsken ässä mix -lakua ja join fantaa (jota kyllä juon edelleen) ja ne olivat ihana yhdistelmä mmm. Toi laku päätyi mulle tänäiseltä äikän tunnilta kun keskiviikkona pidetyn visailun voittajajoukkue sai lakut! Tosin mä en siihen kisaan saanut osallistua, (en ollut tehnyt äikän läksyjä...8D) mutta koska mun pöytäryhmäkaverit voitti sen niiiiiiiin minä sain kanssa.


No, ajattelin, että voisin ensiksi vähän jakaa tänne kuvia eiliseltä, kun oli Lipellä käymässä.


Lippe ei varmaan nyt arvosta :D

Siellä oli yksi pieni ja ihana possu nimeltänsä Peppi !

Eilen olin kanssa matikan vapaaehtoisessa tukiopetuksessa, woosh~
Ja tänään sitten kävin koulun jälkeen kaupassa ostamassa vähän sipsiä ja lakkailin tossa kynnet.
Kynsistä ei nyt kyllä ole kuvaa, mutta tein tälläset vähän yksinkertaisemmat vaihteeksi.
Nude pohja ja turkoosit kärjet + kultaiset koristukset, kivat tuli !
Mutta ainiin...kynsiin liittyen mun vasemman käden keskisormi pääsi vähän katkeamaan tänään! ;O
Nyt se on vain vähän yli sormenpään, näyttää vähän hassulta muihin, pidempii kynsiin verrattuna...
En kyllä yhen kynnen takia rupea kaikkia leikkaamaan tollasiksi nysiksi, se tuntuis aika hullulta! 8D
Että yritän kasvattaa sen.

Loppuun vielä kerron, että odotan joulua! Kohta on aika ripustaa ikkunaan mun suloiset enkelivalot ja avata joulukalenteriakin, yay, sekä syödä herkulisia jouluruokia!
Oon tässä mm. suunnitellut ystävieni joululahjoja.

Eipä sitten erikoisempia, hyvää viikonloppua vaan kaikille !

3 kommenttia:

  1. Jälleen kerran kivoja kuvia :D Hauskat ilmeet sul ja Lipel. Peppi kyllä on mun mielestä edelleenkin koira, eikä possu! Possu on sellanen pinkki pötkylä XD hihi

    VastaaPoista
  2. Sini: juu, niin on ! ♥
    Anonyymi: kiitos ! hehe, joo. se on POSSU >:( possukoira.

    VastaaPoista