keskiviikko 13. tammikuuta 2010

tea

MOI !
olin kuulkaas tänään _ihan jäässä kun tulin kotiin. olitiin meinaas tossa yhdessä amiksessa tutustumassa ja sain sitten tietty kävellä sieltä kotiin, joten HRR. taino puolet matkasta kyllä kaveri kyytsäs mua, mutta silti HRR :---D join sitten kotiin viimenikin päästyäni pitkästä aikaa teetä, jee ! se oli hyvää ja ihanan lämmintä ♥

eipä tänään sitten kummempia.....
mun päivän kohokohdat oli
ilmeisesti jäätyminen ja teenjuonti, JEEEES


hm:n raitapaita joka = ja random kultaketjukoru joka myöskin =


Eipä eilenkään mitään ihmeempiä, olin pikkuveljen kanssa käymässä kirpparilla pikästä aikaa.........enkä löytänyt sieltä mitään ostamisen arvoista, että ei sen puoleen kovin kannattava reissu höh !

ps. toivon todella, että saan pian uuden ulkoasun tänne, ainoastaan banneri (lähinnä mun kuva jonka siihen pistän!!1) puuttuu.

Moikka ja hyvää loppuviikkoa !

4 kommenttia:

  1. Teet on hyviä :D namm. Aika hieno kohokohta, jäätyminen.. Oli kyl kiva kyytsätä, eikä meinattu edes mennä pusikkoon! ..Mitä nyt pari kertaa kotimatkal. Hieno kuva! ^^

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: jepjep :D jjuuu eiii toki hehehe~ ja kiitti !
    Sini: kiitti sullekkin~

    VastaaPoista
  3. ihana raitapaita !:)

    VastaaPoista