torstai 11. helmikuuta 2010

hiyaaa honey

heyyy !

tässä viime aikoina mulla on ollut ihan hirveesti kouluhommia, yyh ! kokeita, esitelmiä ja kaikenmaailman lappuja palautettavana... sopiikin muuten kysyä miksi palautin mun tet-laput vasta nyt, vaikka meillä oli se harjottelu joskus lokakuussa hmm?

tossa oikeella puolella olevassa kuvassa mulla on vähän tollaset kiharat/laineikkaat hiukset, vaikkakaan ne ei nyt kauheen hyvin taida näkyä. mutta laitoin tossa joku päivä yöks hiuksiin pari lettiä ja aamulla tulos oli sitten tollanen hihi ! ihan yees mun mielestä. nyt vaan pitäis joku päivä jaksaa niitten foliopatukoiden kanssa säätää...ehk sitten viikonloppuna (joka muuten alkaa huomenna ♥♥♥)

JA HEI ! meillä on huomenna koulussa on halipäivä. ihan hauska juttu,
saa nähä haluuko kukaan halata mua, toivottavasti joo !! ;---D

5 kommenttia:

  1. Nyt siis selvisi se kiharoiden synty! Pitäskö itsekin koittaa?
    Minä tulen ainakin halimaan! ^^

    VastaaPoista
  2. oon aina tykänny tosta sun bannerista tosi paljon! nii miten ja millä sen oot tehnyt?

    VastaaPoista
  3. Apua ku sun kynnet on pitkät :--O Hoidakko niitä millää mitenkää koskaa ?? :D

    VastaaPoista
  4. Sopuli
    hehe :D joo koita ihmeessä, niistä tulis varmaan söpöt ! 'w' JII!
    Em-
    kiitos ! oon tehny sen gimpillä. (+ noita valokuvia muokannu photoscapella) leikannu&liittäny siis noita kuvia ja tekstejä eri kuvista tohon yhteen ja sillein. :---)
    Sini
    hih kiitos ::D perus viilailujen lisäks käytän joka lakkauksella opin start to finish -lakkaa ja sitten ehkä muutaman kerran kuussa laitan kynsinauhoihin jotain mavalan kynsinauhaainetta ja työntelen ne, joskus vähän kiillotusviilailen ja hmm tällästä :3

    VastaaPoista
  5. mäkin tykkään banneristasi :)

    VastaaPoista