maanantai 8. helmikuuta 2010

o l d i e s

noniin nyt vähän julkaisematonta materiaalia (maybe ihan syystäkin...) viime kesältä !

nää kuvat on sitten otettu kaverin rikkinäisellä kameralla, joten joissain saattaa
olla jotain viivoja tai muita epämääräisyyksiä

1) oltiin heinäkuussa mun mummolassa w/ lippe ennen ku lähettiin riparille


en oo näissä kuvissa tosiaankaan mitenkään edustava hoho :---D
mutta joo, toi meidän mummola on tollasessa ihanassa pienessä kylässä ! ja toi huone missä nukuttiin, oli yks alakerran monista makuuhuoneista koska varsinki kesäisin markkina-aikaan mun sukulaiset pitää tossa niiq majotuspalvelua :---) sit siellä talossa aina pyörii kaikkia turisteja hehe.

2) sitten lähettiin lipen kanssa riparille lammille


maisemia ja minä lukemassa raamattua meidän huoneessa ;---)


kattokaa mikä ihanaihana kesä ! vihreetä ja lämmintä
ripari miellä kesti viikon ja oli ihan kiva, mutta kyllä ihan mielelläni lähin kotiinkin sitten !
säät oli muitaakseni melko hyvät, ja alue tosi hieno ♥


nojoo, tällänen vähän minimpi merkintä tänään!

heisheis !

4 kommenttia:

  1. millä ohjelmalla muokkaat nää kuvat? Tosi ihanasti<3

    VastaaPoista
  2. älä laita näin pieniä kuvia!

    VastaaPoista
  3. hheeii!
    miks mun naama keikkuu tuolla rumana, ja sä oot oman sutannu? :<<<
    ja ´HEI näitä kesäjuttui vois laittaa lisää <3

    VastaaPoista
  4. Laura
    photoscapella ja gimpillä ! kiitos :---)
    Anonyymi
    voihan sitä vähä isompiakin koittaa laittaa mutta noi on nyt suurimmassa koossa minkä bloggerin kautta kadatessa sai mun mielestä :3
    LIpPE
    no heii! ei se oo ruma, mä olin vaan oikeesti ihan kauhee hehe :D:D:D

    VastaaPoista