torstai 4. helmikuuta 2010

love&joy

moips ! oon valitettavasti ollu tässä viime päivinä hiukan flunssassa...! en kuitenkaan ihan niin kipeänä, etten kouluun ois päässyt & nyt alkaa jo tääkin helpottaa jee. kuten tosta kuvasta voittekin huomata niin kurkkukipuuni oon siemaillu lämmintä mehua, joka on muuten hyvää ! huomatkaa toki varsin keskittynyt juonti-ilme lol :---D





mutmut, viime päivinä koneella löhöillessäni oon selaillu
netistä j-lehtien skanneja ja muita ihania kuvia. oon aivan ihastunut niihin malleihin
kun ne on niin söpöjää ;___; ♥ pistämpä tähän nyt muutaman koneelle tallentamani lempparikuvani ;;

kuva 1) toi mekko ja hiukset = ♥ :---D mäkin haluaisin ostaa jonku söpön mekon tai jotain, täytyy kattoa kun oon kuitenkin jossain vaiheessa hesaan menossa... niin ja sitten noista hiuksista ! ne on tollaset ylisöpöt kiharat, sain sitten ajatuksen, että pitäis munkin joku päivä taas koittaa vähän kiharella. toi meijä kiharrin vaan sattuu olemaan aika surkea, niin voisin testata sellasta foliopatukka-systeemiä, en tiiä miten onnistuis, mut...?

kuva 2) ton oikeenpuolimmaisen tytön oranssit hiukset on aika superihkut ! päätin jos kesällä, että värjään mun hiukset jossain vaiheessa kirkkaanoranssilla (sen takia ihanihan alunperin lähin vaalentamaankin ;D) mutta en nyt oo ihan vielä saanu aikaiseksi... KATOTAAN koska saan haha.

kuva 3) hiukset ja asu ja kaikki, oioi!

ps. huomenna perjantai, jee! viikonloppu odottaa :---)

3 kommenttia:

  1. Oi hitto noi japanilaiset mallit! >3<! Kadehdin niitä. Saanko kysyä mistä sie löydät noita kuvia? :--3 Tahtoisin itsekkin kerätä talteen, mutta olen vain aika huonolaatusia löytänyt satunnaisesti netin syöväreistä.

    VastaaPoista
  2. vinkki:ite oon kokeillu noita foliopötkylöitä ja kunnon kiharat saa silleen et nukkuu ne päässä ja aamulla kun avaa ne niin EI KANNATA HARJATA!!!(peeäs.kokemusta on) :) niistä tuleee varmasti ylisöpikset.

    VastaaPoista
  3. sanna
    niimpä ! :3
    hmm, en muista tarkalleen :D mutta livejournalissa on ainakin jonkinlaisia scanni-tms-yhteiöjä mistä löytyy ihan hyviä. sitten ihan vaan googlettelemalla vaikkapa ''egg scans'' ''ageha magazine scans'' ja jotain tollasia hmm löytyy kaikkea jännää...:---)
    pari sivua ! ;; http://www.flickr.com/groups/1090631@N23/pool/
    http://community.livejournal.com/jmagazinescans/2009/10/01/
    Anonyymi
    okei kiitti vinkeistä ! toivottavasti onnistuu sitten noi 8)

    VastaaPoista