lauantai 27. helmikuuta 2010

OH OH OH

HOLA kaikki ! hiihtoloma alkaa pahasti lähetä loppuaan, jo maanantaina taas kouluun...:O

mutta, tähän alkuun voisin esitellä vähän mun
tän viikon ostoksia !



kynsilakkoja seppälästä ja stabiloita kirjakaupasta. mun vanhat stabilo-tussit on päässet jo pahasti kulumaan, joten olikin aika hankkia vähän uusia ja kunnollisia sellasia. tosin toi paketti minkä hankin on sellanen pieni, jossa on ehkä kymmenen (?) eri tussia kun taas siinä mun vanhassa on jotain 20, mutta eipä se mitään kai.

noista lakoista sitten sen verran, että lila ja valkoinen on tosiaan ostettu tällä viikolla, mutta musta on kyllä joku aika kauan sitten tehty ostos...laitoin sen nyt kuitenkin tohon, koska sitten tossa näkyy samalla mun uusissa kynsissäni käyttämäni värit ! nää on siis sellaset ruutukynnet, joista ei nyt kyllä ole kuvaa :))) mutta eiköhän nää jossain vaiheessa tuu näkymään.

innostuin tässä joku päivä vähän kattelemaan&muokkailemaan kaikkia ihania kesäkuvia !

OUU kesä kelpais ainakin mulle ! vaikka onhan toi talvikin ihan kiva, mutta kevät voisi vaikka sillain pikku hiljaa alkaa jo tulla, ok? tekis niin mieli kuvailla ulkona kaikkia kesäsiä kuvia ja pukeutua vähän kevyemmin ja mukavemmin ! :---)

...mutta toistaseks on kai tyydyttävä tähän haha :---D

moimoi ♥

8 kommenttia:

  1. Meilläpä ei oo vielä viikkoon lomaa :P
    Noi kesäkuvat oli kivoja, mut ei kevtä saa tulla ennen kuin mun järkkäri on tullu ;D Tilasin sellasen eilen ♥

    VastaaPoista
  2. Meillä alko loma nyt !! : DDD ja oon tääl hotellis minikannettavallani (--: ihania noi kesäkuvat <3

    VastaaPoista
  3. voitko vähä tummentaa tätä fonttia ni ois helpompi lukee =)

    VastaaPoista
  4. Laura
    nuu :< oih, onnittelut! :D mullakin olis haaveissa ja suunnitelmissa hankkia ehkäpä digijärkkäri, mutta ei mulla oo atm rahaa enkä oo mikään paras säästäjä D:
    SaiA
    :---(
    Sini
    eppaa !! kiitos.
    Anonyymi
    mulla tää fontti kyllä erottuu varsin hyvin :O
    mut pitää kattoo (:

    VastaaPoista
  5. "jos aiheet yhtään kiinostaa, liity ihmeessä lukijaksi bloggerin tai blogilistan kautta! ♥"

    KINOSTAAA!

    VastaaPoista