tiistai 9. maaliskuuta 2010

hairthings etc ♡

hello!


sunnuntaina vihdoinkin värjättiin mun hiukset, yay ! juurikasvu siis lähti pois ja yleisestikkin sävy vähän vaaleni. tossa kuvassa kyllä hiukset näyttää tummemmilta ja jotenkin värittömimmiltä, mitä ne on oikeesti, mutta eipä nyt niin hirveesti eroa. kuvassa mukana mun uusi lämpösuojasuihke, josta tykkään paljon ! siinä on jotain kahta eri ainetta, kuten ehkä huomaattekin niin osa tosta pullon litkusta on vaaleemman- ja osa tummemman sinistä :---) alotin nyt myös käyttämään hopeashampoota- ja hoitoainetta, että jospa tää väri tästä vielä vähän epäkeltaistuis/vaalenis :---)

tähän vielä piiitkästä aikaa, jotain päivänasun tapasta. eiliseltä siis.

neuletakki gt / teepaita seppälä / sortsit hm / sukkikset vero moda (?)

tänään laitoin muutez yhteishaku-hakemuksen koulussa menemään, hui ! hain kolmeen lukioon, ykkösenä lähin, ihan kävelymatkan päässä oleva. sinne mä siispä varmaankin menen, ellei mun keskiarvo nyt yllättäen laske yli yhdellä numerolla :---D

ja huomenna olis sitten tiedossa koulun liikuntapäivä → mä suuntan ateneumiin kattelemaan valokuvia. liikunnallista on kyllä joo !

joops, palaillaan, vois koittaa vaikka päivitellä ens kerralla vähän pienemmällä välillä...mutta kun ei yksinkertasesti oo nyt tullut otettua hirveesti mitään mielenkiintoisia kuvia tms...mutta :---D

SEEEE U ♥

6 kommenttia:

  1. kiva asu. Toivottavasti pääset sinne lukioon mihin haluut,lyhyet koulumatkat on kivoja :)

    VastaaPoista
  2. hei mä taas ruinaan neuvoja, mutta miten ne varjostukset saa minä oon koittanu kaikkee mutta en osaa :(

    VastaaPoista
  3. ootko ysillä?? :D peeäs ihana blogiii

    VastaaPoista
  4. Em-
    kiitos. jep, toivotaan:)
    vix
    valitset lassolla tai jollain sen alueen, jolle varjon haluut, sitten meet ylhäältä suotimet->valo&varjo->varjo
    toivottavasti onnistuu :)
    Anonyymi
    khyl. kiitos ♥

    VastaaPoista
  5. mistä toi lämpösuojasuihke? =)

    VastaaPoista
  6. Anonyymi
    se on kampaajalta ostettu !

    VastaaPoista