perjantai 22. toukokuuta 2009

HIEKKASADE

Moikka!
Olen monena päivänä meinannut postata, mutten ole sitten kuitenkaan. Nyt kuitenkin sain karkin voimalla raahattua itseni tännekkin!
Eilen torstainahan oli siis vapaapäivä. Sillon en varsinaisesti tehnytkään mitään erityistä, muutakuin pompin ulkona ja räpsytin kameran itselaukaisinta!

Mutta keksiviikkona kävin kaupassa! Vauu. Ja tokihan näin harvinaisesta (...) tapahtumasta piti kuvamateriaalia saada.

Olin meikkiosastolla, koska...


...ostin itseltäni puuttuneen valkoisen kynsilakan!
Tuossa kynsilakkakuvassa olen mitä ilmeisimmin kadottanut kuvaustaitoni, nimittäin pääosassa piti olla kynsilakka. Ehehee, mutta valkoisen sävyä tuskin on vaikea arvata.

Ja hiusvärin ostin kanssa! Kaunis juurikasvu on havaittavissa muutaman sadan kilometrin päähän, olen värjännyt hiukset viimeksi viime vuoden puolella, joten ajattelin, että väri päähän voisi olla ihan kiva!
Tuollaisella oranssihtavalla, luonnonvaalealla kultakuparilla, värjäilen siis varmaankin ensi viikolla.

Plusplus sitten olin vielä itse kaupan jälkeen eläinkaupassakin käymässä!


Aww, söpöläinen!
Sitten vielä pari ihan kuvaa tuoretta kuvaa tältä iltäpäivältä, kun pompin erään kaverini kanssa pihalla!

Superhiekkasade!
ps. A, noita hiekkoja lensi päästäni kun avasin saparoni äsken :O

Siinä myös (jo kertaalleen nähty) päivän asu!
Kommentoikaahan, hih!

2 kommenttia:

  1. Uii söpö marsuliini !

    Ja aika hieno kyllä toi hiekkakuva, (etten vaa minä ois ottanu??)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Juu ja juu, ja ehkä oletkin. :D

    VastaaPoista