maanantai 14. syyskuuta 2009

horrrrrror

Kenen nimpparit tänään, hää, hää!

Jepjep, tänään siis on ollut ihan normi päivä, koulua~
Mutta ajattelin vähän puhua viime viikonlopusta, sillon tapahtui ainakin vähän mielenkiintoisempia asioita, nääs. Minä ja kaksi kaveriani kuvasimme meidän kauhuelokuvaa meillä. Ja pelottava elokuva on kuulkaasa tulossa. En nyt vielä paljoa paljasta, kun se ei ole vielä valmis. Mutta jotain kuvia kuvauksista tässä.

Ekana käsien maskeraausta. Huomatkaa minun naama, joka on jo laitettu. Seuraavana sitten kuvauksissa miedän varastossa. Tehtiin oikein kunnon studio, hehe. Joo, minulla on hame tossa päällä, mutta se on mun rooliasu. Oon aika hurrrja, vai?

En nyt laita videopätkistä napattuja kuvia tänne laita, ihan vain lukijoiden mielenrauhan säilyttämiseksi. Ja kun ei koko elokuva ole edes vielä valmis.Vähintään K-15-materiaalia nimittäin tuo meidän leffa. :D

Sitten vielä video! Juhuu. Pienellä tauolla otettu tuo siis, kun musta piti ottaa kuva, mutta tulikin vahingossa video. Ja mun asulle (oon toi naamarimurhaaja alussa) ei naureta, se on pelottava. >:(Voi ehkä olla vaikea ymmärtää tota asua, kun ei tiedä elokuvan juonta, mutta joo.





Hyvin meni meidän kuvauspäivä, juu~
Tulos: yksi rikkinäinen videokamera, kolme sähköiskua ja kaksi päähän pudonnutta lautaa. Jees! ...no se kamera ei kyllä vissiin ollutkaan rikki, myöhemmän testailun tuloksena :D Mutta se tippui kylppärin märälle lattialle ja vähän sähkötti meitä hehe.

Sitten vielä minijuttu tähän loppuun. Ostin tossa joku päivä viime viikolla Seppälästä yhden luomivärin, sekä semmoiset siniset leobardikuvioiset housut. Housuista ei ole kuvaa, joskus ausjen yhteydessä sitten saatte.

Tästä oli kuva!

Lisään pikapuoliin viime postaukseen parit videot! EHKÄ.
Heippa~

Kommentoikaa? :<


2 kommenttia:

  1. HAhah jepjep. Toi video XDDDDDDddddd reps aika scary. JA ihanan väristä luomivärii!!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Juuh, hehehe :D
    + kiitos paljonnn!

    VastaaPoista